بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست و چه اصولی دارد؟
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست و چه اصولی دارد؟
یکی دیگر از زیر مجموعه های اصلی حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و یا سوشیال مارکتینگ (SMM = Social Media Marketing) است. یک نوع بازاریابی اینترنتی موثر است که به منظور معرفی برند، محصولات، خدمات و افزایش مشتری از آن استفاده می شود. به طور کل برای هر نوع از کسب و کارها (بزرگ و کوچک) ابزاری مناسب و ضروری است چرا که از این طریق می توانند با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط نزدیک تری برقرار کرده، افراد بیشتری را جذب نمایند، مشتریان قدیمی خود را وفادارتر کنند و در نتیجه در بلند مدت به اهداف تعیین شده خود دست یابند.